Subject: RE: Kiri
From: "Mairit Leemets" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jul 2024 10:53:49 +0300

Tere

Edastan AS Pärnu Vesi poolse kooskõlastuse.

Lugupidamisega

Mairit Leemets

AS Pärnu Vesi

insener-projektijuht

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

AS Pärnu Vesi, Vingi tn 13, 80010 PÄRNU, tel 4455  665

Koduleht www.parnuvesi.ee <http://www.parnuvesi.ee/>

 <http://www.pvesi.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, July 1, 2024 1:11 PM
To: Osaühing Rail Baltic Estonia <[email-masked]>; Edelaraudtee AS 
<[email-masked]>; Aktsiaselts PÄRNU VESI <[email-masked]>; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked]>; Telia Eesti AS <[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 4 Tallinna–Pärnu–Ikla tee km 131,3 asuva Rail Baltica 
Liivi kergliiklustunneli rajamise ehitusloa menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 01.07.2024

Registreerimise number: 8-1/21-024/11512-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>